Met de Pay n Plan App ontvang je super eenvoudig betalingen via iDEAL, Bancontact, Creditcard, PayPal, SEPA Incasso en PIN.
Terugkerende betalingen ontvangen was nog nooit zo eenvoudig!
Maak het product aan in de Pay n Plan app met de gewenste instellingen. Vul het termijnbedrag in en hoe de SEPA Incasso moet lopen, bijvoorbeeld per maand, per jaar of per 4 weken.
Het product kan vervolgens aangekocht worden vanaf je eigen website, social media of vanuit de webshop. De eerste betaling wordt met iDEAL of Bancontact gestart en vanaf dan loopt de betaling volgens de instellingen die je het product gegeven hebt. Super handig toch?
Voor iedere termijn wordt er automatisch een factuur gemaakt met jouw eigen logo erop. Je klant kan de facturen zelf downloaden via de app.
Er is een overzicht beschikbaar van de gemaakte omzet en een export voor je boekhouding en BTW aangifte.
Kan ik de betaling makkelijk stoppen of pauzeren?
Jazeker! Je kunt op ieder gewenst moment de incasso van jouw klant stopzetten of pauzeren door een heractivatie datum in te stellen.
Heb ik een contract nodig bij mijn bank voor de SEPA Incasso?
Nee, je hebt geen incassocontract van je bank nodig!
Pay n Plan is aangesloten bij een gelicenceerd betaaldienstverlener en daarom kunnen wij alle ingewikkelde zaken voor jou uit handen nemen zodat jij zorgeloos kunt ondernemen.
Moet ik zelf SEPA Batches maken?
Nee, wij regelen alles voor je! Het enige dat jij hoeft te doen is de juiste instellingen aan het product te geven en je klant de eerste betaling met iDEAL te laten doen.
Kan ik ook zelf een incasso invoeren of wijzigen?
Jazeker! Je kunt ten alle tijden zelf een product koppelen aan een klant en een startdatum ingeven.
Het wijzigen SEPA Incasso gaat erg eenvoudig. Zo kun je zelf het product, de klantgegevens of bijvoorbeeld het IBAN aanpassen.
Kan ik ook zelf facturen maken?
Jazeker! Je kunt ook zelf facturen maken en versturen via Pay n Plan, je klant krijgt via de mail een uitnodiging tot betalen.