Je volledige business altijd bij je op je Smartphone, Tablet of PC
Even snel checken hoeveel credits je klant nog heeft op zijn rittenkaart? Snel een SEPA incasso invoeren of wijzigen? Een klant inschrijven op een les of je omzet bekijken?
Alle functionaliteiten zijn in de Pay n Plan App beschikbaar. Sterker nog, de app is het complete softwaresysteem. Bij Pay n Plan hoef je nooit te in te loggen in meerdere omgevingen of een apart beheerdersportaal en te zoeken welk onderdeel in de app of webomgeving zit.
Kan ik ook vanaf de PC mijn ledenadministratie beheren?
Jazeker! Gebruikersvriendelijkheid staat hoog bij ons in het vaandel en daarom hebben we ervoor gekozen de complete oplossing aan te bieden in één omgeving. De Pay n Plan ledenadministratie software is toegangkelijk vanaf smartphone, tablet en PC.
Hoe gebruiken mijn leden de Pay n Plan App?
Je leden kunnen eenvoudig vanuit de Pay n Plan app via de ingebouwde webshop producten bestellen en afrekenen met iDEAL, Bancontact, PayPal of Creditcard. Je kunt producten verkopen waarmee ingeschreven kan worden in de agenda op lessen zoals abonnementen of rittenkaarten, maar ook losse producten zoals kleding.
Wat ook heel fijn is dat je klanten direct in de app kunnen zien voor welke lessen ze zich hebben ingeschreven en hoeveel credits er nog op de rittenkaart over zijn.
Betaalde en openstaande facturen zijn ook terug te vinden in de app. Openstaande facturen kunnen eenvoudig worden betaald door op de betalen knop te klikken en af te rekenen.